REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Wrocław: Budowa drogi łączącej Wrocławski Park Przemysłowy z Technologicznym musi zaczekać? Może zabraknąć milionówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Budowa drogi łączącej Wrocławski Park Przemysłowy z Technologicznym musi zaczekać? Może zabraknąć milionów
Za przebudowę odcinka wzdłuż ulic Fabrycznej/Otyńskiej wykonawcy oczekują powyżej 18 mln zł, czyli o...
Miasto planuje do 2030 roku wiele inwestycji i remontów na Wielkiej Wyspie [LISTA]artykuł
Pokaż artykuł
Miasto planuje do 2030 roku wiele inwestycji i remontów na Wielkiej Wyspie [LISTA]
Miasto ma w planach realizację kilkunastu większych i mniejszych inwestycji na wrocławskiej Wielkiej...
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy nowej linii. Dokumentacja za ponad 23 mln zł netto będzie zrealizowana w ramach rządowego „Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”.
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinem
Mieszkańcy Łęcznej i Włodawy zyskają wygodny dojazd do stolicy regionu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy nowego połączenia kolejowego między Lublinem a Łęczną oraz rewitalizację trasy Chełm – Włodawa. Szacowana wartość obu projektów z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r. to ok. 1,2 mld zł.
[Wrocław] Mieszkańcy wspólnie z miastem wyremontują sobie ulicęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Mieszkańcy wspólnie z miastem wyremontują sobie ulicę
W przyszłym miesiącu ma się rozpocząć remont ulicy Czechowickiej na Księżu Małym. Mieszkańcy, którzy...
Dolny Śląsk: Most na Odrze w Ścinawie przejdzie generalny remontartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Most na Odrze w Ścinawie przejdzie generalny remont
W Ścinawie trwa remont zabytkowego mostu, o długości ok. 350 metrów, w ciągu drogi krajowej 36. Aby...
Dworzec kolejowy w Szklarskiej Porębie Górnejinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec kolejowy w Szklarskiej Porębie Górnej
Szklarska Poręba, Jeżów Sudecki, Dworcowa 10
Nowy dworzec kolejowy Koszalininwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy dworzec kolejowy Koszalin
Koszalin, Kolejowa 1
Kaskadainwestycja
Pokaż inwestycję
Kaskada
Warszawa, Wola, Jana Pawła II 12
dostępna powierzchnia
1027 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
75.00 PLN
[Tychy] Remont placu św. Annyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Tychy] Remont placu św. Anny
Tychy, Glinka
Remont hali COS Torwarinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont hali COS Torwar
Warszawa, Śródmieście, Łazienkowska 6A
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Secesyjne witryny wróciły do holu kasowego Dworca Głównegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Secesyjne witryny wróciły do holu kasowego Dworca Głównego
W holu kasowym dworca Wrocław Główny zamontowano pierwsze historyczne witryny kasowe. Tak wyglądały...
REKLAMA